Post by urplurethworsio on Mar 13, 2022 13:17:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke alle ▞▞▞
▞▞▞ Faily Brakes 2: Car Crash Game 2022 version ▞▞▞
Det er så mye galt. Det er ingen kjørefelt som går din vei, så bare møtende trafikk. Steiner som du kan gå over, tar lett som 20 skader på kjøretøyet ditt, hver minste ting påvirker deg.Det er super frustrerende
Det er mye som andre apper jeg har lastet ned legger ikke til å spille gjennom og så blir jeg kastet ut og må starte ovr og får ikke oppgraderingene og får ikke brukt bilen de viste. Mange spill jeg har lastet ned har dette problem uansett ikke et dårlig spill, men hvis du ikke oppgraderer bilen, gir de deg i begynnelsen sin vry hard 2-kontroll, så har 2 klokke legger til2 oppgradering, men de spiller ikke gjennom, så hva er poenget med å prøve 2 play you guys need2 do noe med tilleggene du bruker
kul
Dette er en veldig veldig bra APP. JEG ELSKER DENNE APPEN OG JEG LIKER DENNE APPEN.
Dette spillet er veldig morsomt, jeg håper dette spillet får flere oppdateringer
🤣🤣🤣dette spillet er morsomt! Men legg til noen nye funksjoner som First Person
Glitrende fra første stund. Spillet er uspillbart.
Fantastisk moro... men frustrerende å spille. Jeg er litt skuffet over måten de tok dette spillet på, da originalen var min barndom! Det er et morsomt spill, men kontrollene er MYE sløvere enn originalen, og mengden trafikk på veien betyr at det ALDRI en jevn tur, noe du kunne oppnå hvis du var god nok til originalen. Også de fleste kule power-ups fra originalen er borte, og det er ingen midlertidig uovervinnelig powerup som lar deg pløye gjennom biler uten skade.
Fallferie er supert
Det er så gøy at jeg bare har fått den tredje bilen, men det er utrolig dette spillet OMG
FAKE ikke spille
Ikke så verst
Ja definitivt bare 1 stjerne. Jeg har nettopp lastet ned spillet og kommer også til å avinstallere spillet. Annonser hver gang du spiller? Som om du dør etter noen sekunder og en annen annonse??? Det er over drep. Gi meg beskjed hvis du reduserer annonsene med 80 %
Veldig gøy og man kan spille det lenge og det er høyere nivåer og det blir vanskeligere og vanskeligere og det er gøy
Annonser etter hvert krasj, forferdelig oppfølger til et flott spill
Jeg elsker hele dette spillet. Det er over en million ting jeg elsker med dette spillet.
Alt for mange annonser
Da jeg fikk den tredje bilen koblet jeg fra og da jeg kom tilbake på spillet var den borte.
Liker det ikke fordi det ikke er av de samme personene som laget den første, den originale
Så dårlig håndtering av biler sååå...... Dårlig ingen ord å uttrykke og det er ingen kontroll for tilt
Det er veldig gøy, det er ingenting galt når jeg spiller, det er bare mange reklamer som er det eneste jeg har problemer med
Faily Brakes 2: гонки и тачки Аркады coy
煞車失靈 2 - 汽車衝撞遊戲 街機 dqb
جميمؤمؤنر
Jeg gir den 1 stjerner fordi jeg installerte det så lenge å vente og jeg ventet i 2 dager
Dette spillet er veldig morsomt, men det har noen problemer hver gang du blir skadet, det tar av 5 % 10 % av skaden på små gjenstander, og de er kontroller for å kontrollere bilen er veldig knakende! vennligst fiks umiddelbart!!!!
Uqu
Fantastisk bilen pakker 3 dollar og 2 dollar er det kjempebra
Last Day on Earth: Survival Action rgcn
Dårlig spill verst kontrollerer håndteringen
Det er et bra spill 👍
Denne appen er full av feil.
Fkjj jk jjj ilk. N. NV nnnnhI 9nnnnnnjjjjjj Ujjain
Teddy 6d699660ď9x59xt9t9d699txx9tox99xxyxyox69xto9xxxxtx99tx9yoyxoxo6oyoyxo6z ble tatt av svigerfaren sin i hindi i fred med byen og var en flott tid for familien hans å være i et forhold til en veldig ung bok om en ung familie etter en ung familie bilde 5 byen og hans svigerkone til Gud i sitt liv Chora var en mann som hadde et flott liv i sitt eget hjem og lærte Guds by i sitt liv som alltid den samme 5. av livet Chora i sin møkka takk
Veldig morsomt spill. Hater reklame, men verdt tiden
Rem Faily 2: Tabrakan Mobil Arkade ztmi
De gjorde det verre og kontrollene er dårligere, den ene er best
Tre ord verste spillet noensinne, jeg mener hvorfor tar det så lang tid å starte, for en sløsing med mbs beklager de dårlige ordene
Hvorfor er det bare ett kart, legg til flere!!!
Bra spill. Morsomt og vanedannende
JEG LIKER DET ER SPILLUTVIKLER TAKK, MEN, BROR LIKER IKKE ER SPILLUTVIKLER 🥰🥰🥰
Hvorfor dette spillet gjorde meg avhengighetsskapende? Oppdatering: Legg til en oppgradering?
K,kki.k,kkkkkkokkkkkkkkkkkkkkkk,mkkkkkk
Jeg betalte mye penger for dette bilene bilene er fantastiske noen biler prøver å lure deg
Alt for mange tvungne tidsbestemte annonser. Velg å hoppe over en du får meg til å se en uansett vel ikke lenger slettet etter 5 minutter.
Jeg kan ikke laste ned det, fikse dette, og jeg vil rangere bedre
煞車失靈 2 - 汽車衝撞遊戲 街機 dqb
Du stjeler appen til den første du prøver å få penger
Spillet suger sammenlignet med det første spillet, jeg beklager, men jeg liker det ikke
Den er falsk fordi den ikke er laget av samme selskap, og den første var mye bedre
Dø
Hva er myntene til? Bokstavelig talt ingen steder å bruke dem.
Sjåføren er ekstra blind og liker å kutte bremsene
Ikke like bra som sist
spill ini palig beste tapi kena buang spill blant oss spill beste tapi kena buang juga